تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

رئیس کمیته اطلاع رسانی مهرعلیزاده به محسن رضایی میرقائد پیوست

اسفندیار عبداللهی، عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت، فعال اصلاح طلب، روزنامه نگار و رئیس کمیته اطلاع رسانی محسن مهرعلیزاده پس از انصراف وی از ادامه رقابت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، با صدور بیانیه‌ای از محسن رضایی میرقائد اعلام حمایت کرد.

کد خبر: ۹۶۴۸۳
۱۷:۲۹ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
رئیس کمیته اطلاع رسانی  مهرعلیزاده به محسن رضایی میرقائد پیوست
 
دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: اسفندیار عبداللهی در نامه‌ای برای حضور در ستاد محسن رضایی به او لبیک گفت. 
 
متن نامه رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد محسن مهرعلیزاده به محسن رضایی به این شرح است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَلا تَقفُ ما لَيسَ لَكَ بِهِ عِلمٌ ۚ إِنَّ السَّمعَ وَالبَصَرَ وَالفُؤادَ كُلُّ أُولٰئِكَ كانَ عَنهُ مَسئولً/ سوره مبارکه الإسراء آیه ۳۶
 
برادر بزرگوار جناب آقای دکتر محسن رضایی
 
سلام علیکم
 
همانگونه که اطلاع دارید اینجانب یک اصلاح‌طلب هستم و همواره "اصلاح" و اصلاح‌گری را مفهومی مقدس می‌دانم و تنها راه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور را در پذیرش این اصل مهم می‌دانم. بدیهی است تا قبل از انصراف دکتر محسن مهرعلیزاده رای اینجانب متعلق به ایشان بود. ایشان به خوبی از نظریات خود و خاستگاه اصلاح‌طلبانه خود دفاع کردند ولی به هر دلیل اصراف دادند.
 
اینجانب به عنوان عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت و روزنامه‌نگار طی 24 ساعت گذشته بسیار با خود کلجار رفتم. انتقادات زیادی نسبت به فضای تایید صلاحیت ها دارم و نسبت به رد صلاحیت چهره‌های شاخص اصلاح طلب و اعتدالی گلایه دارم، ولی شما در در دست نوشته اخیر خود مواردی را ذکر کردید که جای تامل و تقدیر دارد.
 
از جمله اینکه فرمودید: "تعهد می‌دهم که دولت شایستگان را از تمامی نیروهای کارآمد اصولگرا و اصلاح‌طلب گرفته تا اقوام ایرانی و تا شیعه و سنی و اقلیت‌ها تشکیل دهم".
 
بر همین اساس و با توجه به حریتی که به عنوان یک لر بختیاری در شما سراغ دارم، برای حفظ جمهوریت نظام در کنار شما هستم و در این مدت کم باقی مانده از تمام ظرفیت خود و محبتی که دوستان زاگرس نشین و دبیران احزاب اصلاح طلب در استان‌ها نسبت به اینجانب دارند برای پیروزی شما استفاده خواهم کرد.
 
من الله التوفیق
 
اسفندیار عبداللهی
 
۲۷ خرداد ۱۴۰۰
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
0
0
یعنی زاگرس نشینی اینهمه اثر داره ؟ طرف سرگردان بوده ، از این طرف رانده و از آنطرف مانده گفته بهر حال زاگرس هر چی باشه وسط ایرانه ! اگه اینطور نبود حتما میرفت سراغ البرز .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی